Re: Pytania o Karte TV c.d. !!!

Autor: Raffa (rafalw_at_interia.pl)
Data: Thu 09 May 2002 - 07:37:34 MET DST

Użytkownik Strażak <wojteck_at_box43.gnet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:abcums$srn$1_at_news.polbox.pl...
> Witam
>
> 1. Po kupieniu wzmacniacza sygnalu zniknely zaklocenia "pionowe" niestety
> jeszcze mam zaklocenia poziome w formie fal. Najbardziej mnie dziwi ze
> zaklocenia znikaja (obraz wtedy jest idealny) gdy lacze sie z inetem (a
> konkretnie kiedy wybieram numer) lub jestem polaczony. Juz nic nie kumam.
> Zmnienialem juz PCI i modemu i karty lercz bez rezultatu....

modem nie jest za blisko karty ??? albo na tym samym przerwaniu ??

> 2. w jakim pliku jest zapisana konfiguracja ustawionych kanalow

nawet nie wiem jaką masz kartę i jaki soft .........

> 3. mam kablowke, jak mam ustawiac progrtamy na AIR czy CABLE?

a jak myślisz ????? :-)

> 4. jakie polecacie sterowniki do karty? orginalne? jak wczesniej zmienilem
> na jakies "tweaker Philips" to mialem przywlaczaniu jakies errory, nie
> moglem ich za nic w swiecie odinstalowac...

nie polecam nie sprawdzonych sterowników ..............
a i nie pamietam jaką masz tą kartę

> --
>
> Pozdrawia:
>
> <<< STRAŻAK >>>
> Ja na życie mam metodę,
> zimne piwo, dupy młode.
> Oprócz tego głośny transik
> i już w główce się zakręci :)

tu tez nic nie poradze - różni są loodzie