Odp: Pytania o Karte TV c.d. !!!

Autor: Strażak (wojteck_at_box43.gnet.pl)
Data: Thu 09 May 2002 - 16:27:50 MET DST

Użytkownik Raffa <rafalw_at_interia.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:abd1v2$knm$1_at_news.tpi.pl...

> Użytkownik Strażak <wojteck_at_box43.gnet.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych
> napisał:abcums$srn$1_at_news.polbox.pl...

> modem nie jest za blisko karty ??? albo na tym samym przerwaniu ??

No ale sek w tym ze jak nie mam wlaczonego modemu to NIE dziala prawidlowo
:)))

> nawet nie wiem jaką masz kartę i jaki soft .........

AverMedia Studio A2 i orginalny soft. BTW polecacie jakis sofcik lepszy???

> a jak myślisz ????? :-)

No mysle ze CABLE ale na AIR lepiej chodzi :)))