Pytania o Karte TV c.d. !!!

Autor: Strażak (wojteck_at_box43.gnet.pl)
Data: Thu 09 May 2002 - 06:40:50 MET DST

Witam

1. Po kupieniu wzmacniacza sygnalu zniknely zaklocenia "pionowe" niestety
jeszcze mam zaklocenia poziome w formie fal. Najbardziej mnie dziwi ze
zaklocenia znikaja (obraz wtedy jest idealny) gdy lacze sie z inetem (a
konkretnie kiedy wybieram numer) lub jestem polaczony. Juz nic nie kumam.
Zmnienialem juz PCI i modemu i karty lercz bez rezultatu....

2. w jakim pliku jest zapisana konfiguracja ustawionych kanalow

3. mam kablowke, jak mam ustawiac progrtamy na AIR czy CABLE?

4. jakie polecacie sterowniki do karty? orginalne? jak wczesniej zmienilem
na jakies "tweaker Philips" to mialem przywlaczaniu jakies errory, nie
moglem ich za nic w swiecie odinstalowac...

--
Pozdrawia:
              <<< STRAŻAK >>>