Re: jaka drukarka

Autor: Slawek Owoc (slawek_at_ds13.agh.edu.plspam)
Data: Wed 08 May 2002 - 17:08:45 MET DST

"Robert P." <loreena_at_obywatel.pl> wrote in message

> probuj nie weim na ile to plotka). Np. HP wymaga troche zabawy po wlaniu
> atramentu trzeba w pojemniku wytwarzac podcisnienei , co nie zawsze sie
> dobrez uda, poza tym przynajmniej u mnie pojemniki HP daja sie napelniac
max
> 3 razy, potem zostawiaja smugi lub zapychaja sie dysze 9w koncu sa
obliczone

BZDURA !!!!!!!!!!!!!
mam HP930 - pouemini napielniam od zawsze - pierwszy wytrzymal 8 napelnien
(ten oryginalny z drukarka), 2 - 5 - jakis slaby byl ;) trzeci juz wytrzymal
z 4 i nie zapowiada sie zeby juz konczyl prace

> na jedno napelnienie). Jesli chodzi o Epsony poczytaj paredziesiat postow
> nizej jak koledze popsula sie glowica od uzywania nieoryginalnego
atramentu
> , a wprzypadku Epsona to najdrozszy element calej drukarki. Innych marek
nie
> probowalem.

a tu masz racje

 a ogolnie to polecam drukarki HP serii 9xx - sa to normalne (nie
Windrukarki) i bardzo ladnie sie spisuja

Slawek