Re: jaka drukarka

Autor: The_EaGle (theeagle_at_[NOSPAM)
Data: Wed 08 May 2002 - 22:13:46 MET DST

"Robert P." <loreena_at_obywatel.pl> wrote in news:ab9d8r$jhh$1_at_news.tpi.pl:

> Wez jakiegos taniego Canon (nie wiem jaki odpowiednik w obecnej
> kolekcji, ale dawniej BJC100), mozna napelniac cartridge nawet 10-14
> razy, slyszalem o takich co nawet zwykly tusz Pelikan wlewali i podobno
> drukowalo 9ale nie probuj nie weim na ile to plotka).

A za 10 razem zapchala sie glowica do wymiany byl wozek z glowicami za
300zl :-) - sytuacje taka mial moj qmpel z takim wlasnie uzupelnianiem.
Inna sprawa ze ostatnia seria drukarek canona po prostu wymiata mam do
testow w domu S520 i jezeli chodzi o druki w kolorze na papierze foto to
szczena opada do podlogi. Trzeba 14MB bmp albo PSD zeby zobaczyc ze
drukarka ma jakies ulomnosci drukowanie 5MB jpegow to dla niej pikus :-)

> Np. HP wymaga
> troche zabawy po wlaniu atramentu trzeba w pojemniku wytwarzac
> podcisnienei , co nie zawsze sie dobrez uda, poza tym przynajmniej u
> mnie pojemniki HP daja sie napelniac max 3 razy, potem zostawiaja smugi
> lub zapychaja sie dysze 9w koncu sa obliczone na jedno napelnienie).

Nie koniecznie, wszystko zalezy od tuszu. Jezeli dobry wleja to nie ma
roznicy w druku, tylko zalecalbym kolor jednak kupic orginalny ale czarny
mozna lac do woli. Na 610 kiedys lalem nawet tusz do pior :-) i nic sie nie
dzialo :-) a teraz na 840 wlewam co popdanie i jest OKi.

> Jesli chodzi o Epsony poczytaj paredziesiat postow nizej jak koledze
> popsula sie glowica od uzywania nieoryginalnego atramentu , a
> wprzypadku Epsona to najdrozszy element calej drukarki. Innych marek
> nie probowalem.
Zgadza sie , do epsonow nawet gildowi napelnoiacze zalecaja orginalny choc
kumpel tez napelnia i nie narzeka ale problemy z tego co ja slyszalem sa
najwikesze ze wszystkich. Choc z drugiej strony to tusz orginalny nie jest
az taki drogi jak np w HP.

--
Best regards
             The EaGle