Re: UPS-y jaki dobry?

Autor: Master Aikus IP (aikus_at_box43.pl)
Data: Tue 07 May 2002 - 13:11:49 MET DST

"Demski Sebastian" <sdemski_at_wp.pl> wrote in message
> Wtiam.
>
> Chciałbym zasięgnąć rady co do wyboru UPS-a. Nie chodzi mi o jak
najdłuższy
> czas podtrzymania tylko o zabezpieczenia antyprzepięciowe itp. Widzę, że

> modele z DPC (digital power control) i nie wiem co to do końca jest i
przede
> wszystkim czy sprawdza się to w praktyce, czy jest to kolejny chwyt
> marketnigowy.

Ja tam tez nie wiem co to jest. Ale moge z cala odpowiedzialnoscia polecic
marke APC. Osobiscie gwarantuje dlugie lata pracy, bez zadnego serwisowania
ani bez niczego. moze nie sa najtansze ale naprawde warto!!! Sam mam w
chacie takiego baaardzo starego UPSa APC SMART 400... Mial chyba 8 lat jak w
koncu padl w nim akumulator (ktory to defakto jak wszystkie akumulatory byl
przewidziany na dwa lata)... No i tyle! Skolowalem sobie drugi akumulator po
regeneracji, ze free, wymienilem i to bylo wszystko czego ten UPS
potrzebowal.
A przeszedl tez niemalo... (Miedzy innymi na przyklad to, ze kiedys jeden
debil (byly wspollokator) podlaczal sie do niego z suszarka do wlosow, bo
korki w domu siadly. No myslalem, ze gnoja zabije jak to zobaczylem...)
Pozdrawiam!
MA