Re: zmiana taktowania z 300 na 233

Autor: Master Aikus IP (aikus_at_box43.pl)
Data: Tue 07 May 2002 - 13:18:02 MET DST

> od jakiegoś czasu mam coś takiego- Bios detektuje mój procesor raz jako
> celeron 300 (i taki jest w rzeczywistości) a raz jako 233. Ustawienia
> taktowania mam takie jakie są zalecane dla tego procka. No i oczywiście
> czasami mi się wiesza- nawet gdy nie mam otwartych jakiś mega-
> pamięciożernych programów. Kilka razy "wiechnął" się gdy pracowałem w
> notatniku ;))
>
> Czy to wszystko wskazuje, że procesor mi się kończy?

Raczej konczy sie czystosc w komputerze... Wez go Stary kiedys w przyplywie
dobrego humory rozbierz, wyczysc wszystko pedzelkami, sprezonym powietrzen
wydmuchaj kurz, i spityrusem oczysc wszystkie sloty i plugi (pamieci,
grafiki i innych kart, tudziez procesora wlasnie)... Wszystko cudnie wyczysc
wyczysc wyczysc... Zobaczysz, ze sie poprawi!:)
Pozdrawiam!
MA