Re: UPS do domu - jaki?

Autor: Henry\(k\) (henrico_at_poczta.onet.pl)
Data: Tue 07 May 2002 - 12:49:28 MET DST

Uzytkownik "J.F." <jfox_at_poczta.onet.pl> napisal w wiadomosci

> Wydaje mi sie ze twoje problemy nie leza w braku UPS'a, ale w uzywaniu
> Outlooka. Jedno z rozwiazan - ustaw OE zeby listy pozostawial na koncie
> i kasowal po 7 dniach. A w ogole nie powinien skasowac listow
> przy padzie zasilania.

A jednak. I tu nie chodzi o 7 dni bo mialem tez takie sprzed pól roku. Po
prostu walnal wlasnie otwarty plik z moja poczta. Inne sa cale - kazdy
katalog czy profil outlook trzyma jako osobny plik.

> Zamiast UPSa kup nagrywarke - backup to jest to co zapewnia spokojny
> sen dyplomanta..

Mam nagrywarke, mam drugi dysk na który przewalam co jakis czas Moje
Dokumenty. Ale to nie jest to co tygryski lubia najbardziej. Jak raz pisalem
tekst przez 4 godziny i mialem zanik to wywalilo polowe tekstu i wszystkie
rysunki. Po prostu zapomnialem sie o zapisaniu co jakis czas. Z UPS'em nie
bylo by problemu.

Pozdrofka

Henry(k)