Re: UPS do domu - jaki?

Autor: J.F. (jfox_at_poczta.onet.pl)
Data: Tue 07 May 2002 - 10:54:31 MET DST

On Mon, 6 May 2002 21:36:58 +0200, <tnij_to_henrico_at_poczta.onet.pl> wrote:
>U mnie się właśnie błyska. No i gdzieś walnął piorun tak, że miałem zanik
>napięcia. Pech chciał poszły się @#$%& (zgubić) wszystkie odebrane listy z
>właśnie otwartego Outlooka. Wczoraj też miałem dyskotekę :-( A muszę pisać
>jeszcze magisterkę.

Wydaje mi sie ze twoje problemy nie leza w braku UPS'a, ale w uzywaniu
Outlooka. Jedno z rozwiazan - ustaw OE zeby listy pozostawial na koncie
i kasowal po 7 dniach. A w ogole nie powinien skasowac listow
przy padzie zasilania.

Zamiast UPSa kup nagrywarke - backup to jest to co zapewnia spokojny
sen dyplomanta..

J.