Re: TFT - czy juz ??

Autor: Waldeusz (woczko_at_kki.net.pl)
Data: Tue 07 May 2002 - 13:28:10 MET DST

Użytkownik "/// Kaszpir ///" <Z.Maczynski_at_zetsa.torun.pl> napisał w
wiadomoœci news:ab8995$2b06$1_at_news2.ipartners.pl...

Sorki obcialem reszte postu ....

> Widze że Pana interesuje tylką wymiary paneli i jak najniższa moc
pobierana
> przez te panale.
> W tym jak już pisałem panale sa nie do pobicia.

No nie tylko ... ale IMO to tez sa posrednio istotne parametry

> Więc musi Pan się zdecydować czy ważniejsza ergonomia , komfort pracy i
> jakośc obrazu czy tylko dla Pana liczy się aby mieć "bajeracki" panel o
> małych wymiarach i o niskim pobozre mocy.

W pierwszym poscie napisalem, ze ekran komputera u corki
ma zastapic miedzy innymi TV 21cali (bedzie robil tez za TV)
dlatego monitor 19 na tym samym miejscu upchne ....
Jednak pomyslalem sobie ze byc moze dokladajac te 1000 zl
moznaby miec i stosunkowo duzy ekran o przyzwoitych parametrach
no i zaoszczedzic ciut miejsca i energii..... ale widze ze 1000 zl nie
wystarczy dolozyc
aby miec 17" LCD o przyzwoitych parametrach ... czyli te 3000 zl to za malo

Pozdrawiam
Waldeusz