Re: TFT - czy juz ??

Autor: /// Kaszpir /// (Z.Maczynski_at_zetsa.torun.pl)
Data: Tue 07 May 2002 - 12:09:48 MET DST

> No az tyle to nie planuje wydac .... LCD 15-tek Eizo z tego co widze i tak
> nie ma
> Moze jednak jakiegos samsunga 19" np. 957 p .... za jedyne 1700 zlociszy
??
> Ale nie wiem jaki to ma ogon z tylu .... ogolnie do monitorow tej marki
mam
> duze zaufanie
> bo juz kilka mialem

To coś Pana nie rozumię ...
Interesuje się Pan panelem za ponad 3000zł a za chwile mówi że tyle nie chce
wydać ...
Więc ile chce Pan wydać ???

> A z innej beczki .... czy moze orientujecie sie odnosnie roznic w
konsumpcji
> energii
> przez poszczegolne klasyczne monitory ??
> Ile ZRE 19-tka ??
> (jakos lubie oszczedne energetycznie urzadzenia ;)
> choc patrzac wylacznie na roznice w cenie i koszty energii
> to LCD dlugo by musial to odrabiac ....

Srednio 100-150W. Trzeba też pamiętac że sam komputer też pobiera sporo
mocy. (nawet 300W).
Więc te dodatkowe kilka Watów nie jest juz sporą rónicą ...
Trochę nie rozumię do czego Pan dąży , przez chwilę pyta Pan o panel za
ponad 3000 , za chwile przeskakuje Pan na panele sporo tańsze.

Widze że Pana interesuje tylką wymiary paneli i jak najniższa moc pobierana
przez te panale.
W tym jak już pisałem panale sa nie do pobicia.

Ale to wszystkie zalety , pozostałe to same wady.

Więc musi Pan się zdecydować czy ważniejsza ergonomia , komfort pracy i
jakośc obrazu czy tylko dla Pana liczy się aby mieć "bajeracki" panel o
małych wymiarach i o niskim pobozre mocy.

--
Pozdrawiam
/// Kaszpir ///