Re: TFT - czy juz ??

Autor: /// Kaszpir /// (Z.Maczynski_at_zetsa.torun.pl)
Data: Tue 07 May 2002 - 11:22:58 MET DST

> ja tam mam biurko przy ścianie, gdy miałam CRT to było oddalone
> jakies 20 cm - teraz przysunałem do ściany i ...
> zwolniło mi sie kuuuuupę miejsca w pokoju :-)
> a za monitorem mam CD-R'y ...

Nie zaprzeczam że LCDki zajmuja mnie miejsca. poprostu mi to nie
przeszkadza.
Wole tę "wadę" zamiast wad LCDków które sa dla mnie nie do przyjęcia
(kontrast, smużenie, brak pełnytch 24bitów)

> tak,
> to wada LCD i nijak tego sie nie da przeskoczyć.

No własnie , dlatego jak narzie LCdki mnie nie sa zbyt sensownynm zakupem do
domu ...
Ja poczekam ale na panele ... plazmowe :-)
Jesli jednak ktos ma w domku miejsce na monitor 19" (mówię oczywiście o
monitorach tzw "krótkich" to polecam kupno dobrej klasy 19" zamiast średniej
klasy panelu 15".
Ergonomia pracy napewno będzie lepsza na 19" , tak samo jak komfort pracy.
Także podczas grania te dodatkowe kilka cali zapewni lepsze doznania w grach
:-)

> a raczej o to, że ten kto posiada monitor 17" z grupy cenowej 1300 zł
> i zamierza kupić LCD (czytaj : liczy sie z wydatkiem min 2000 zł)
> to będzie zadowolony.

Wątpie.
No chyba że jedynym powodem wyboru sa małe rozmiary paneli.
Bo ja nie widzę tak naprawde nic innego co mogło by zachęcić do zakupu.
Jedynie chyba wymiary i mniejsze zuzycie energii.
Ale pzreciez sam komputer juz mocno zuzywa więc te kilka dodatkowych Watów
:-)

--
Pozdrawiam
/// Kaszpir ///