Re: TFT - czy juz ??

Autor: Rafał Tomasik (rafal_at_zt.kielce.tpsa.pl)
Data: Tue 07 May 2002 - 11:11:07 MET DST

/// Kaszpir /// wrote:

> Mi nie ... Wystarczy odpalić np. Quake lub Fifę ....

> Nie pamiętam , chyba 46 cm. Ale dla mnie nie jest to duża wady bo i tak za
> panelem miałbym niewykorzystane miejsce ... A za monitorem i tak nigdy nic
> nie kładę :-)

ja tam mam biurko przy ścianie, gdy miałam CRT to było oddalone
jakies 20 cm - teraz przysunałem do ściany i ...
zwolniło mi sie kuuuuupę miejsca w pokoju :-)
a za monitorem mam CD-R'y ...

> A lubie uzywac różnych rozdzielczosci a nie tylko jednej ...

tak,
to wada LCD i nijak tego sie nie da przeskoczyć.

> Nie spotkałem się z panelami za 1300zł , jeśli sa to zapewne tragiczne.

nie o to mi chodziło ...
a raczej o to, że ten kto posiada monitor 17" z grupy cenowej 1300 zł
i zamierza kupić LCD (czytaj : liczy sie z wydatkiem min 2000 zł)
to będzie zadowolony.

Rafał