Re: TFT - czy juz ??

Autor: Andrzej Pinczuk (andy.SPAM.PRECZ_at_send.pl)
Data: Tue 07 May 2002 - 17:53:33 MET DST

"/// Kaszpir ///" <Z.Maczynski_at_zetsa.torun.pl> napisal(a):

>Bo ja nie widzę tak naprawde nic innego co mogło by zachęcić do zakupu.
>Jedynie chyba wymiary i mniejsze zuzycie energii.

Zapomniales o oczach :-) Monitor mozna sobie wymienic, ale oczy
jeszcze nie. Poniewaz kolega Waldeusz chce kupic monitor, jak napisal,
dla corki, wiec sadze iz nie bedzie sie ona zbytnio martwila slabymi kolorami
w grach, bo w takie raczej nie bedzie grala. Natomiast powinna szybko decenic
inne zalety LCD. Szybko sie przyzwyczai do "nieco innego" obrazu.

Andy