UPS do domu - jaki?

Autor: Henry\(k\) (tnij_to_henrico_at_poczta.onet.pl)
Data: Mon 06 May 2002 - 21:36:58 MET DST

Witam.

U mnie się właśnie błyska. No i gdzieś walnął piorun tak, że miałem zanik
napięcia. Pech chciał poszły się @#$%& (zgubić) wszystkie odebrane listy z
właśnie otwartego Outlooka. Wczoraj też miałem dyskotekę :-( A muszę pisać
jeszcze magisterkę.
Przeglądam oferty i co na pierwszy ogień ciekawego mi wpadło w oko:
- APC Back 500EI (420zł)
- Orvaldi 520VA (374zł)
- Pulsar Ellipse 500 (USB lub Serial) (449zł)

Czyli jak widać jakieś 500VA i okolice 400 zeta.
Czytając parametry i funkcje skłaniam się do APC. Ale o Orvaldi to niewiele
znalazłem.
Może ktoś ma jakieś doświadczenia z pracy z UPS'ami w domciu i się podzieli?

Pozdrofka i Niech faza będzie z Wami.

Henry(k)