Re: TFT - czy juz ??

Autor: /// Kaszpir /// (Z.Maczynski_at_zetsa.torun.pl)
Data: Tue 07 May 2002 - 09:42:12 MET DST

> tak tu sie zgodze ale to problem dla ludzi zajmujacych sie grafika

Nieprawda.
Zobacz jak niektóre gry wyglądają jak wymusisz 16bit zamiast 32bit ...
Róznica niestety jest zauważalna :-(

> w nowych panelach praktycznie nie wystepuje

Nie spotkałem się z panelem który miałby ten parametr mniejszy od 25ms a
większosc ma sporo więcej mimo że producenci próbują ten parametr ukrywac
lub nie podawac "prawdziwych" danych.

> wlasnie do domu sie nadaja, zajmuja duzo mniej miejsca, nie mecza
> oczu, co jest super sprawa jak sie ma dzieci ktore najchetniej
> godzinami siedzialyby przy monitorze. :)

Według mnie za dużo wad.
A sam mam monitor 19" IIyama VM Pro który ma rozmiary normalnego monitora
15" (oczywiście mówię o głębokości) a obraz jest naprade rewelacyjny.
Pracuję w 1280x1024x85Hz nie nawet po kilku (kilkunastu) godzinach nie czuję
zmęczenia oczu ...
Poprostu trzeba kupić dobrej klasy monitor ...

> i gdzie takiego wielgacha postawic?

To jest pewien problem ale nie przesadzajmy , Sam mam mały pokój 2x3 i
znalazło się miejsce.
Głębokość ma tylko tyle co normalna 15" :-)

--
Pozdrawiam
/// Kaszpir ///