Re: TFT - czy juz ??

Autor: Wojciech Kucharski (w.a.k_at_wp.pl)
Data: Tue 07 May 2002 - 09:35:42 MET DST

Użytkownik "/// Kaszpir ///" <Z.Maczynski_at_zetsa.torun.pl> napisał w
wiadomości news:ab7v3c$22i7$1_at_news2.ipartners.pl...
> [...]
> b) mimo że producenci wmawiają nam że panele wyświetlaja 24 bitową
paletę
> kolorów to niestety jest to kłamstwo. Jeśli zobaczymy jakiś rysunek
gdzie
> występuje płynne przejście kolorów (np. efekt tęczy lub coś
podobnego) to
> można zauwazyć braki w kolorach. Wtedy taki rysunek wygląd tak
jakbyśmy
> zmiejszyli ilośc kolorów w Windowsie z np. 32bit do 16bit i wtedy
obejrzeli
> ten rysunek. Oczywiście w wielkim uproszeczeniu mówię.

tak tu sie zgodze ale to problem dla ludzi zajmujacych sie grafika

> c) widoczne "smużenia" ekranu podczas szybkich ruchów kamery.

w nowych panelach praktycznie nie wystepuje

> No cóż według mnie panele sa idealne do pracy. Ale do domu się nie
nadają.

wlasnie do domu sie nadaja, zajmuja duzo mniej miejsca, nie mecza
oczu, co jest super sprawa jak sie ma dzieci ktore najchetniej
godzinami siedzialyby przy monitorze. :)

> Lepiej kupic już jakiś dobry monitor 19"

i gdzie takiego wielgacha postawic?

Pozdrowionka
Wojtek K.
w.a.k_at_wp.pl