Re: Divxi na SBlasterze 32 ISA

Autor: Krzysztof Pawleta (pawletak_at_poczta.onet.pl)
Data: Wed 08 May 2002 - 00:00:18 MET DST

piotrtal wrote:

> czyli uwazasz, ze na nowych, swiezo sciagnietych ze strony producenta
> driverow nie powinno byc tych problemow?

Wszystko zależy jaki system... Powiedzmy Win9x - za najlepsze DRV
uważam te w DX 6.1 (a może 7.0?) - w każdym razie w nowszych nie ma już
DRV do SB16/32 ;-(

> bestplayer korzysta z mediaplayera jak wiekszosc playerek.

Chodzi o to, jak puszczają dane playery dźwięk:
 a) bezpośrednio do karty "SB16 Wave Out [220]" lub na DXa
("Kompatybilne urządzenie gier") - wtedy będzie kaszana
 b) na Wave Maper - to on właśnie zajmuje się "DownSamplingiem"

Np. u mnie taki popularny VPlayer - nie dał się zmusić
"Wave Maper" - puszcza na "Kompatybilne urządzenie gier",
co powoduje skaszaniony dźwięk 48kHz ;-(((

|		 'Krzys' Pawleta		|
|	  mailto:pawletak_at_poczta.onet.pl 	|
|_______ICQ# 1582962___________GG: 259602_______|