Re: Bios po WinCIH-u

Autor: BP (pobo2000_at_f2virt.onet.pl)
Data: Tue 07 May 2002 - 00:22:07 MET DST

> Programatorem "bawię sie" dosyć często, tylko że jeszcze nigdy nie był to
> BIOS płyty głównej. W najgorszym razie płytka pójdzie do kosza, o jednego
> LX-a nie chodzi, a zawsze się człowiek czegoś nauczy :-).
> Dokładnie to potrzebuje informacji typu w które miejsce tego EEPROMU ten
> plik wkleić, czy to jest różne dla różnych BIOS-ów / płyt głównych

Jak to "w które miejsce.."? Przecież rozmiar pliku BIOS'u powinien
pokrywać ci się z pojemnością kości. Jest to 1Mb (128kB), 2MB (256kB)
lub 4Mb. Jeśli są różne to musiałeś ściągnąć coś innego.

> I czy jeśli oryginalnie w płycie był BIOS AMI, to czy mogę teraz wgrać
BIOS
> AWARDA - na stronie producenta są oba.

Bywają wersje płyty różniące się np. układami I/O a co za tym idzie BIOS'em
Nie za bardzo da się je podmienić. Ale spróbować można

BP.