Re: Bios po WinCIH-u

Autor: Dariusz Bacik (dbacik_at_o2.pl)
Data: Thu 09 May 2002 - 21:17:08 MET DST

> Jak to "w które miejsce.."? Przecież rozmiar pliku BIOS'u powinien
> pokrywać ci się z pojemnością kości. Jest to 1Mb (128kB), 2MB (256kB)
> lub 4Mb. Jeśli są różne to musiałeś ściągnąć coś innego.

> BIOS
> Bywają wersje płyty różniące się np. układami I/O a co za tym idzie
BIOS'em
> Nie za bardzo da się je podmienić. Ale spróbować można
Dzieki za podpowiedzi, już uruchomiłem, płyta MicroStar 6117 v 1.1 "idzie"
na obu BIOS-ach - zarówno na AMI jak na AWARDZIE, ponadto nie potrzeba
programatora EEPROM do uruchomienia płyty - wystarczy zaprogramować EPROM,
uruchomić płytę, włożyć oryginalną kość BIOS-u i zaprogramować ją z poziomu
systemu - poszło mi to zarówno na w/w MS, jak i na jakimś EPOX-ie, też na
LX-ie. teraz szukam, czy może ECS ma bios AWARD-a do mojej płytki, bo jakoś
AMI mi nie leży.