Re: Bios po WinCIH-u

Autor: Dariusz Bacik (dbacik_at_o2.pl)
Data: Mon 06 May 2002 - 18:12:59 MET DST

> Możesz zaktualizować. A niespodzianek to zawsze można się spodziewać nie
> tylko przy takim programowaniu.
> Jeśli nigdy wcześniej nie bawiłeś się programatorem to lepiej zleć to
> jakiemuś obeznanemu bo możesz mieć kłopoty.

Programatorem "bawię sie" dosyć często, tylko że jeszcze nigdy nie był to
BIOS płyty głównej. W najgorszym razie płytka pójdzie do kosza, o jednego
LX-a nie chodzi, a zawsze się człowiek czegoś nauczy :-).
Dokładnie to potrzebuje informacji typu w które miejsce tego EEPROMU ten
plik wkleić, czy to jest różne dla różnych BIOS-ów / płyt głównych
I czy jeśli oryginalnie w płycie był BIOS AMI, to czy mogę teraz wgrać BIOS
AWARDA - na stronie producenta są oba.