Re: [ot]Re: sprzedam nagrywarke

Autor: Jakub Szwajka (jakub.szwajka_at_wbj.pl)
Data: Mon 06 May 2002 - 13:45:38 MET DST

:)

> Przy 100 artykułach dziennie można było te 10 wątków "skillować"
> i mieć spokój, ale przy np. 300 jeśli 60 postów jest NTG, to
> przeglądnięcie samo (w celu poblokowania wątków) zajmuje po
> prostu wyraźnie więcej czasu.

ja je po prostu ignoruję. Przynajmniej te, które są jednopostowe. Heh,
czasami lubię poczytać jak ludzie wymyślają na innych;) (ale lubię tylko te
'ciekawe' komentarze, nie w stylu 'spadaj na pl....', wiesz o co mi chodzi)

> Mógłbym na to machnąć ręką, pisać jak dawniej (lub wręcz nie
> pisać, gdyby grupa stała się jeszcze bardziej nietematyczna),
> ale przyzwyczaiłem się przez te dobrych parę lat do pl.comp.pecet
> i chcę, żeby poziom tej grupy był przynajmniej tak wysoki, jak
> dotychczas. Wiele razy zdarzały się tutaj rzeczy, które nie
> powinny mieć miejsca, ale w porównaniu z innymi grupami na
> razie i tak jest nieźle :)

niestety, grupa ma taki tytuł, że praktycznie wszyscy użytkownicy usenetu
(szczególnie ci nowi) mają ochotę tutaj wysyłać swoje posty.

> Zapoczątkował to chyba Grzegorz Szyszło, teraz już nie pisujący
> na grupę (chyba się zniechęcił zbytnim "zwindowsowieniem" grupy),
> ale istnieje teraz możliwość kontynuowania tej "misji" ;) --
> -- jest grupa ludzi chcących dbać o rozwój grupy i są środki
> techniczne (serwery news realizujące funkcje robota rozsyłającego
> FAQ i Netykietę oraz funkcje cancel-bota).

cóż... kiedyś była mowa o cancel-bocie, ale nie jestem pewien czy
działa...;) co do szyszl/ota, to udziela się namiętnie na innych grupach,
chyba nawet na win9x:)

> Co najważniejsze: nie walczę tu o jakieś wyłącznie moje
> zasady. Ogłoszenia na grupach dyskusyjnych nie-ogłoszeniowych
> to ordynarny, chamski spam -- czasem nieświadomy co prawda,
> ale nieznajomość zasad nigdy nie chroniła przed koniecznością
> stosowania się do nich (w tym przypadku do obowiązujących nas
> wszystkich zasad Netykiety).

zgadza się. i ta część użytkowników, która nie prowadzi działalności
gospodarczej z wykorzystaniem usenetu o tym wie;) IMHO najczęściej spam
wysyłają ludzie, którzy dopiero odkryli opcję newsgroups w outlooku. na
takich nie ma sposobu:)
oczywiście są też allegrowcy, ale to można zablokować cancel-botem

niestety, będziemy mieli coraz więcej ogłoszeń na grupie i nic nie można na
to poradzić:( ogłoszenia trzeba po prostu ignorować albo rozwiązywać ten
problem z poziomu serwera, a nie odpowiadania na spam na grupę. Ale dobrze
Cię rozumiem - czasami też nie mogę się powstrzymać przed grzecznym
wysłaniem klienta na drzewo;)

pozdrawiam,
k.