[ot]Re: sprzedam nagrywarke

Autor: Jakub Szwajka (jakub.szwajka_at_wbj.pl)
Data: Mon 06 May 2002 - 11:06:59 MET DST

> http://www.nietagrupa.prv.pl/ !!!!!!!

Drogi Radku,

czytam tę grupę od jakichś 5 lat i zawsze wysoko ceniłem Twoją wiedzę. Do
niedawna pisałeś wspaniałe, suche rady, nie komentowałeś zachowań różnych
buraków, reklam, itp. (Kiedyś wprawdzie zdarzało Ci się polecać czytanie
netykiety, ale wtedy wszyscy to polecali)

No niestety od jakiegoś czasu zaczynasz odpowiadać na topiki w rodzaju tego
właśnie, a strona polecona porzez Ciebie wyżej pojawia się mniej więcej w co
drugim Twoim poście. Z troską chciałem się zapytać, czy może Twoje dzieci
już na tyle dorosły, żeby klepać w klawisze Twojego komputera?

Mimo wszystko pozdrawiam serdecznie;)

k.