Re: Jak niszczyæp³yty CDR/CDRW

Autor: benek (benek.benek_at_wp.pl)
Data: Mon 06 May 2002 - 10:54:18 MET DST

> Niestety, atestowane przez UOP niszczarki tn± p³ytki na paski nie szersze
> ni¿ 6mm. Sam policz, ile to bêdzie ¶cinków :)

chyba troche mnie nie zrozumiales ;-)
napisalem przeciez ze czesto odchodzi cala warstwa odblaskowa - masz osobno
ten plastik (przezroczysty) od plytki i osobno warstwe odblaskowa - czyli to
sreberko/zlotko - wystarczy to teraz zrolowac w reku i masz srebrny/zloty
pylek (kawaleczki czesto mniejsze niz 1mm) , wystarcz tylko dmuchnac i masz
konfetti :-))))
i znajdz mi teraz "specjaliste" ktory ze srebrnrgo/zlotego pylu cos odczyta,
bo z samego plastiku ktory zostal po plytce sie nie da :-0

BTW sposob o ktorym pisze sprawdzony osobiscie i wieloktrotnie :-)

pozdrawiam