Re: Pytanie do uzytkownikjow ATI Radeon (Hydravision i napisy w divx?)

Autor: Omulec (sgluch_at_samochodowy.pl)
Data: Mon 06 May 2002 - 08:54:10 MET DST

> Czy ktos zna odpowiedz co zrobic aby po przerzuceniu filmu w divx w full
> screen na tv (stosujac rozszerzony pupit w hydravison bo innego sposobu
nie
> odkrylem), przeszly rownierz napisy???

Pulpit rozszerzony? A nie udaje sie wlaqczyc TV we wlasciwosciach ekranu?
U mnie to wlasnie tak dziala. Podlaczone przez wyjscie TV, wlaczony
telewizor i monitor we wlasciwosciach. Jest jeszcze kwestia tego, ze wideo
wyswietla tylko na primary display chyba. Wiec trzeba zrobic TV primary w
tym samym okienku co wlaczanie. Inaczej ciemny ekran lub okno.

Omulec