Re: Pytanie do uzytkownikjow ATI Radeon (Hydravision i napisy w divx?)

Autor: Piobar (piobar_at_friko.internet.pl)
Data: Mon 06 May 2002 - 13:26:43 MET DST

Użytkownik "Omulec" <sgluch_at_samochodowy.pl> napisał w wiadomości
> nie
>
> Pulpit rozszerzony? A nie udaje sie wlaqczyc TV we wlasciwosciach ekranu?
> U mnie to wlasnie tak dziala. Podlaczone przez wyjscie TV, wlaczony
> telewizor i monitor we wlasciwosciach. Jest jeszcze kwestia tego, ze wideo
> wyswietla tylko na primary display chyba. Wiec trzeba zrobic TV primary w
> tym samym okienku co wlaczanie. Inaczej ciemny ekran lub okno.

Nie zrozumiales mnie i tak sie sklada ze nikt jakos nie moze i wszyscy mi
radza jak wyswietlic cokolwiek na tv ;-). Mi chodzi o taki tryb ze na TV
leci sobie film w trybie pelnoekranowym a rownolegle na monitorze mozna
pracowac na pupicie windows. Daje sie to uzyskac stosujac pulpit rozszerzony
w Hydravision. Mialem problem z napisami do divx bo te ukladaly sie pomiedzy
obrazami (pol napisu na tv a pol na monitorze) ale znalazlem juz wyjscie.
Trzeba zastosowac odpowiedni player. W tym przypadku najlepszy okazuje sie
Cinema Player 1.3e. Dosc kiepsko ta funkcje spelnia jeszcze Ubw Player 5.0
Pozdr
Piobar