Re: S3 Savage 4 - Overlay problem.

Autor: PeJot (skasuj-tokpejot_at_skrzynka.pl)
Data: Sun 05 May 2002 - 17:23:26 MET DST

Użytkownik "Piotr Sala" <wksz2k_at_poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
> Mam problem z kartą S3 Savage 4 : uzycie katy TV (Pixel View play TV PAK -
> BT878) lub katy DVB (TechnoTrend v 1.3) w trybie Overlay powoduje
> zawieszenie komputera (Wszystkie karty mają po jednym irq do wyłącznej
> dyspozycji - nie ma współdzielenia). Wystarczy przełączyć obraz z karty TV z
> okienka na pełny ekran i z powrotem już nie można przywrócić okienka
> (zostaje różowy ekran). Wtedy właściwie pozostaje tylko reset :( . Natomiast
> uzywając MiultiDeca w trybie DIB lub Surface wszystko jest OK (ale
> przełączenie w tryb overlay kończy się podobnie jak w poprzednim przypadku).

> [...]

Pobaw się ustawieniami programiku S3Tweak i poszukaj też nieoficjalnych sterów
do Savage'a. Jakieś były tutaj http://jgc.homeip.net

W przypadku Pixela poszukaj w oryginalnym sofcie opcji primary display zamiast
overlay. A tak w ogóle nie napisałeś jaki masz system bo często tunery i inne medialne
zabawki rąbią się pod Win2k/XP a pod np. Win98se+shutd.sup. wszystko OK.

BTW. Wszystkie Savage mają niezłą jakość overlay tylko od zawsze były beznadziejne
sterowniki do tych kart.

PeJot