Re: problem z 2 x CDROM

Autor: PeJot (skasuj-tokpejot_at_skrzynka.pl)
Data: Sun 05 May 2002 - 17:22:43 MET DST

Uzytkownik "robert slawinski" <robert_at_toutfait.com> napisal w wiadomosci
> w w2000 na SCSI AHA2940UA sa dwa CDROMy. jeden to jakis no name, drugi
> to nagrywarka HP 9600i. w pojedynke obydwa chodza bez zarzutu,
> natomiast jesli kopiuje z nich razem to bardzo czesto zatrzymuja sie.
> wyglada tak jakby host dawal ten sam sygnal do obydwu na raz.
> najgorzej jest jak jeden z dyskow jest np. uszkodzony w jednym
> miejscu. wtedy staja obydwa. probowalem roznych ustawien w BIOS karty
> SCSI, zmiany termiantora, kolejnosci na tasmie, czyszczenie optyki,
> ael bez wiekszych rezultatow i skonczyly mi sie juz pomysly.
> [...]

Nie ma za bardzo co wymyslic ;)
ID maja miec rózne, w tym przypadku kontroler musi terminowac kabel z jednej
strony (domyslnie ma zreszta wlaczona automatyke) a z drugiej ostatni cdrom na
tasmie. Zalatw sobie SP2 ale to standard pewnie masz zainstalowany.

PeJot