Re: Win XP vs ATI 8500

Autor: PeJot (skasuj-tokpejot_at_skrzynka.pl)
Data: Sun 05 May 2002 - 17:23:30 MET DST

Użytkownik "toomek" <toomek_priv_at_o2.pl> napisał w wiadomości news:aav1mt$eqj$1_at_news.tpi.pl...
> Mam pytanko dotyczace wspolpracy ATI 8500 z Win XP. Moze ktos mial podobny
> problem i udalo mu sie go rozwiazac. Otoz wszystkie wersje sterownikow
> regularnie wykladaja sie na czyms, co system nazywa "niemozliowscia
> zakonczenia operacji rysowania". Objawia sie to zawieszaniem systemu w

Wyłącz na próbę w biosie fastwrites i agpx4, poza tym mógłbyś mieć najnowsze
sterowniki do AGP z www.sis.com.tw

> czasie odtwarzania filmow (dowolnych, mpg, avi, mov etc) - starsze wersje
> sterownikow - lub podczas otwierania okien dialogowych - sterownik w wersji
> xx.6071. Co zabawniejsze, dzieje sie tak jedynie w przypadku okien
> systemowych, natomiast programy i gry chodza bez zarzutu. Wyprobowalem
> wszystkie dostepne wersje sterownikow + troche kombinacji z systemem. Bez

Jeżeli instalowałeś kilka razy sterowniki ATI to już prawdopodobnie system nadaje
się do przeinstalowania ;), no chyba że będziesz umiał wykasować śmieci z rejestru.

> zmian :-( W Win 98 SE nie ma podobnych problemow, chodzi bez zarzutu. Win XP
> w wersji Professional, oba systemy oryginalne.
> toomek
>
> P4 1.8 GHz, 256 MB RAM 333 MHz (Samsung), płyta MSI z SIS 645

Zapytaj się też na news:pl.rec.gry.komputerowe.sprzet

PeJot