Re: Win XP vs ATI 8500

Autor: toomek (toomek_priv_at_o2.pl)
Data: Mon 06 May 2002 - 09:47:26 MET DST

Heya!

> Wyłącz na próbę w biosie fastwrites i agpx4, poza tym mógłbyś mieć
najnowsze
> sterowniki do AGP z www.sis.com.tw

Probowalem :-( Przy AGP x2 podobne efekty jak przy x4, fastwrites tez nie
pomaga, a na SIS-a zagladam co drugi dzien :-P Na MSI (producent mojej plyty
glownej) tez.

> Jeżeli instalowałeś kilka razy sterowniki ATI to już prawdopodobnie system
nadaje
> się do przeinstalowania ;), no chyba że będziesz umiał wykasować śmieci z
rejestru.

Yeb, przed kazda reinstalka sterownikow czyszcze rejestry Radeonatorem.

> Zapytaj się też na news:pl.rec.gry.komputerowe.sprzet

Hehe! Akurat gry to smigaja bez problemu :-))) Ale przy okazji zapytam.
Tak na marginesie to THX za odzew, to pierwsze odpowiedzi, ktore otrzymalem
na jakichkolwiek forach.

Pa,

--
toomek
PS. Na wersji xx.71 sterownikow wspomniane zwisy zdarzaja sie juz o niebo