Re: myszka - jak to rozebrac [OT]

Autor: Bronek Kozicki (brok_at_rubikon.pl)
Data: Fri 31 May 2002 - 16:56:10 MET DST

litkin <plitkin_at_interia.pl> wrote:
> Ciekawe!!! Okreslasz stery do myszy jako "specjalne", a programiki,
> ktorymi mozna to robic - jako "nie specjalne"?????? Zastanow sie:
> kupuje myche, mam stery na dyskietce - to normalka: jak
> do prawie kazdego sprzetu.... W

nie, to nie jest normalka. Klawiatura, mysza, monitor i dysk twardy jeżeli
są "normalne" to nie potrzebują drierów, ponieważ muszą korzystać ze
standardowych metod komunikacji z płytą główną i OS. Jeżeli któreś z w/w
WYMAGA driverów żeby można było wykorzystać wszystkie możliwości, to ja za
takie dziękuję (w tym za wszystkie klawiatury "multimedialne"). Jeżeli mysza
nie działa dobrze na standardowych driverach, wbudowanych w system
operacyjny, to ja mam miejsca dla takiej myszki - w koszu na śmieci. Chyba
że sama mysza jest SPECJALNA (jak te "mutlimedialne" klawiatury), ale czegoś
takiego bym nie kupił za sam wygląd. Z tego samego powodu śmieszą mnie
pytania o "drivery do monitora", ale tego nawet nie warto komentować. OS
musi skądś znać parametry monitora, i ta informacja zapisana np. w pliku
.inf to są te "drivery".

Co do programu: ktoś go zrobił, żeby zmodyfikował zachowanie okien wbudowane
w system operacyjny (a nie w myszkę lub jej driver, tak przy okazji). Nie w
tym nic "specjalnego", tak jak nic "specjalnego" nie ma w programie do
przeliczania stopni Kelvina na Celciusa.

Trochę ta dyskusja zbacza na "advocacy" , nawet nie wiem jakie, więc
proponuję EOT.

B.