Re: myszka - jak to rozebrac [OT]

Autor: slawek_xl_at_poczta.onet.pl
Data: Fri 31 May 2002 - 18:38:08 MET DST

> ...Jeżeli mysza
> nie działa dobrze na standardowych driverach, wbudowanych w system
> operacyjny, to ja mam miejsca dla takiej myszki - w koszu na śmieci.
Myszki A4Tech (przynajmniej te z serii sww, www) znakomicie sobie radzą z
systemowymi sterownikami łącznie z obsługą rolek. A że mają w firmowym
oprogramowaniu dodatkowe funkcje to co w tym złego?
A w ogóle to obserwuję ta firmę od dawna i oceniam że w ciągu ostatnich lat
dokonała znaczącego postepu jakościowego. Przy ich niskich cenach IMHO wypada
temu przyklasnąć.

> ...Z tego samego powodu śmieszą mnie
> pytania o "drivery do monitora", ale tego nawet nie warto komentować. OS
> musi skądś znać parametry monitora, i ta informacja zapisana np. w pliku
> .inf to są te "drivery".

Zapominasz, że są monitory obsługujące wiele dodatkowych funkcji dla których
drivery to rozbudowane programy. A jeżeli nawet te najprostsze, będace spisem
możliwych ustawień, napisane są zgodnie ze specyfikacją sterowników producenta
systemu i uwalniają użytkownika od ręcznego deklarowania wielu parametrów to
dlaczego nie nazywać ich sterownikami? A że ciebie to śmieszy. Ulżyj sobie -
śmiech to zdrowie!

Coś mi się wydaje że dzielisz włos na czworo, a jeżeli chodzi o pochopne
ocenianie sprzętu - myślisz, bez obrazy, dość schematycznie.

pozdrawiam
Sławek