Re: myszka - jak to rozebrac

Autor: plitkin (plitkin_at_interia.pl)
Data: Fri 31 May 2002 - 16:35:06 MET DST

> Oj .... po pierwsze, funkcjonalność o której piszesz, nie zależy od myszy
> ale od systemu operacyjnego .

system wszedzie W98SE

W Twoim przypadku została zainstalowana przez
> drivery A4Tech-a , i dlatego go chwalisz. Ale są dostępne osobne
programiki
> które robią to samo , bez instalacji "specjalnych" driverów do myszy.

Ciekawe!!! Okreslasz stery do myszy jako "specjalne", a programiki, ktorymi
mozna to robic - jako "nie specjalne"?????? Zastanow sie: kupuje myche, mam
stery na dyskietce - to normalka: jak do prawie kazdego sprzetu.... W czym
ta "specjalnosc"? Przeciez jak kupujesz grafe GF4, nie puszczasz jej na
standardowych sterach windowsa 640x480???

>Po drugie, Logitech-y można kupować również w wersji OEM - znacznie tańsze,
> bardziej konserwatywny wygląd. Dla mnie to dwie zalety

Znacznie taniej od boxu, ale wciaz znacznie drozej od A4Techa! A co do
wygladu: zarowno Logitech jak i a4tech maja PRZENAJROZNIEJSZE myszki, od
najbardziej banalnych do najbardziej niebanalnych!

:>>> Po trzecie:
> A4Tech nie zapsuł Ci się, bo miałeś szczęście.

Mialem szczescie na 3 kompach? I cala firma (ok. 20 kompow) tez od 3 lat ma
szczescie???