Re: myszka - jak to rozebrac

Autor: Bronek Kozicki (brok_at_rubikon.pl)
Data: Fri 31 May 2002 - 12:44:29 MET DST

plitkin <plitkin_at_interia.pl> wrote:

> Ty sobie, kolego daruj... Logitechy sa drogie, a kiepskie! Mam w
> robocie 3 rozne logitechy, a w domu a4techa www11 - uwazam ja za
> najlepsza myszke! I stery sa super w porownianiu do logitecha! W
> Logitechu musze klikac na nieaktywne okienko (ale otwarte) zeby w nim
> przewijac, a w a4techu wystarczy ze kursor bedzie na tym oknie (nie
> musze klikac). Np. w OE przy czytaniu grup tego logitecha bym
> normalnie rozwalil, a a4tech jest super. No i nie musze dodawac, ze
> nie psuje mi sie od 2 lat? Ani razu nie czyszczony (jezdzi bez
> podkladki).

Oj .... po pierwsze, funkcjonalność o której piszesz, nie zależy od myszy
ale od systemu operacyjnego . W Twoim przypadku została zainstalowana przez
drivery A4Tech-a , i dlatego go chwalisz. Ale są dostępne osobne programiki
które robią to samo , bez instalacji "specjalnych" driverów do myszy. Po
drugie, Logitech-y można kupować również w wersji OEM - znacznie tańsze, i
bardziej konserwatywny wygląd. Dla mnie to dwie zalety :>>> Po trzecie:
A4Tech nie zapsuł Ci się, bo miałeś szczęście.

B.