Re: myszka - jak to rozebrac

Autor: plitkin (plitkin_at_interia.pl)
Data: Fri 31 May 2002 - 12:23:15 MET DST

> a4tech to szajs logitech rulez 0 problemow od wielu lat z myszami tej
firmy

Ty sobie, kolego daruj... Logitechy sa drogie, a kiepskie! Mam w robocie 3
rozne logitechy, a w domu a4techa www11 - uwazam ja za najlepsza myszke! I
stery sa super w porownianiu do logitecha! W Logitechu musze klikac na
nieaktywne okienko (ale otwarte) zeby w nim przewijac, a w a4techu wystarczy
ze kursor bedzie na tym oknie (nie musze klikac). Np. w OE przy czytaniu
grup tego logitecha bym normalnie rozwalil, a a4tech jest super. No i nie
musze dodawac, ze nie psuje mi sie od 2 lat? Ani razu nie czyszczony (jezdzi
bez podkladki).