Re: myszka - jak to rozebrac

Autor: Marcin (vrplus_at_poczta.onet.pl)
Data: Fri 31 May 2002 - 14:05:07 MET DST

Użytkownik "plitkin" <plitkin_at_interia.pl> napisał w wiadomości
> firmy

[ciach]

>W Logitechu musze klikac na
> nieaktywne okienko (ale otwarte) zeby w nim przewijac, a w a4techu
wystarczy
> ze kursor bedzie na tym oknie (nie musze klikac). Np. w OE przy czytaniu
> grup tego logitecha bym normalnie rozwalil, a a4tech jest super. No i nie
> musze dodawac, ze nie psuje mi sie od 2 lat? Ani razu nie czyszczony
(jezdzi
> bez podkladki).

Bzdura. Mam Logitecha (MouseMan Wheel, USB) i nie musze klikac na okno, zeby
w nim przewijac (uzywam Mouse Ware 9.42). Mam go juz ponad 3 lata i smiga
jak nowy.
Ale ostatnio kupilem mlodszej siostrze jakiegos A4Tech-a (takiego
najtanszego z kolkiem) i jest calkiem calkiem. Chyba sie wyrabiaja ;-)

pozdrawiam

Marcin