SB Audigy i buczenie

Autor: Lyjo (plyjak_at_ee.pw.edu.pl)
Data: Thu 30 May 2002 - 21:14:15 MET DST

    Mam problem ktory polega na tym ze po podlaczeniu mojej wypasionej karty
dzwiekowej do wzmacniacza przez wejscia analogowe w glosnikach slychac
buczenie. Nie od razu jakies nadzwyczajnie glosne, ale zawsze, co jest
zreszta b. denerwujace. Podczas uruchamiania XP jest juz caly koncert i to
2x glosniejszy potem wraca do "zwyklego" buczenia. Mial ktos podobny problem
? Moze wystarczy doinstalowac jakis filtr ? Moja konfiguracja: Soltek
DRV2+Atlon1,4.

--
Lyjo