Re: SB Audigy i buczenie

Autor: Pazurek (pazurek_at_kki.net.pl)
Data: Fri 31 May 2002 - 01:38:18 MET DST

On Thu, 30 May 2002 21:14:15 +0200, "Lyjo" <plyjak_at_ee.pw.edu.pl> wrote:

> Mam problem ktory polega na tym ze po podlaczeniu mojej wypasionej karty
>dzwiekowej do wzmacniacza przez wejscia analogowe w glosnikach slychac
>buczenie. Nie od razu jakies nadzwyczajnie glosne, ale zawsze, co jest
>zreszta b. denerwujace. Podczas uruchamiania XP jest juz caly koncert i to
>2x glosniejszy potem wraca do "zwyklego" buczenia. Mial ktos podobny problem
>? Moze wystarczy doinstalowac jakis filtr ? Moja konfiguracja: Soltek
>DRV2+Atlon1,4.

Jezeli karta dzwiekowa Ci buczy podczas operacji dyskowych to byc moze jest na
tym samym przerwaniu co kontroler udma i sie gryzie. Sprobuj zmienic slot,
najczesciej na plytach wolnym od konfliktow jest drugi PCI (pierwszy dzieli
przerwanie z AGP). Byc moze pomoze. :)

Pamietam ze kiedys mialem problem z dzwiekalka, ale chodzilo o 'lapanie'
wszystkich zaklocen przez jej wewnetrzny wzmacniacz, w sluchawkach bylo
slychac nawet kiedy ruszalem myszka. No ale jak podlaczas audigy do
zewnetrznego wzmacniacza to powinna dawac sygnal niewzmocniony.

p.