Re: Monitor: brać LG-795FT czy NEC-FE700+

Autor: Robert G (robert003_at_go2.pl)
Data: Thu 30 May 2002 - 23:09:03 MET DST

> Jak jest z obrazem? Tzn. wiem, że ostry jak brzytwa, kolorowy i mało co
> dorasta mu do pięt :-)), ale jak jest z pompowaniem? I jaki model kupiłeœ?

Kupilem 95 F bo nie mialem kasy na wiecej ( a szkoda bo to sa fajne
monitorki ) a zalezalo mi na tym aby byl 19 calowy i oczywiscie ostry.
Przed zakupem porownywalem kilka egzemplazy - takze z LG ale niestety nie
ta ostrosc.
Tydzien wczesniej kolega kupil LG 915 FT Plus ale obraz na jego monitorze
niestety nie jest tak ostry jak u mnie.
Jesli zas chodzi o pompowanie to niestety jest ono dosyc widoczne ale mi nie
przeszkadza.Wole ostry z pompowaniem niz zamglony bez pompowania a tak jest
w przypadku LG :-)

Monitor ma 2miesiace i na razie sprawuje sie dobrze.
Chodzi srednio 15 godzin na dobe

Pozdrawiam
Robert