Re: dysk twardy - uszkodzenie

Autor: Maciej Nowak (novaxim_at_poczta.onet.pl)
Data: Thu 30 May 2002 - 16:38:45 MET DST

Użytkownik Sebastian <ssebol55_at_kki.net.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:ad5bsp$8ep$1_at_sunsite.icm.edu.pl...

> dosa nie mam, dzieje sie to pod winda, opcje oszczedzanai energi mam
> wyl;aczone. Ale to ejst IBM DTLA a one tak maja, i ma tylko 20 GB wiec
> fajnie jakby teraz padl. Przejrzalem posty z ostatnich dwoch tygodni ale
nic
> konkretnego nei znalazlem, ktos napisal tylko ze widzial gdzies programik
co
> potrafi psuc :-)
>
> Pozdrawiam
> Sebek

Opcje oszczędzania masz wyłączone pod Windows czy w BIOS'ie? Opcje w Windows
działają niezależnie od BIOS'u. Może nie wiesz gdzie tego szukać?
Jak już się tak zawziąłeś to daję Ci rozwiązanie Twojego problemu:
Podłącz większe napięcie na talerze i już po napędzie! Zamiast 12V daj mu
20V i już... może nawet więcej. Jak pójdzie napęd talerzy, to na pewno nie
będą naprawiać. Dostaniesz nowy.

Maciej N.

P.S. Ja tego nie pisałem jak niszczyć dysk. ;-)