Re: dysk twardy - uszkodzenie

Autor: Sebastian (ssebol55_at_kki.net.pl)
Data: Thu 30 May 2002 - 16:10:54 MET DST

> Młotek zostaw dla siebie... Nie napisałeś czy to się dzieje tylko pod
> Windows czy na "gołym" DOSie także. Jeśli tylko pod Windows to możesz mieć
> ustawione oszczędzanie energii dysku twardego. Jeśli nawet wyłączenie trwa
> sekundę, to też może być winą złej konfiguracji sprzętu i oprogramowania.

dosa nie mam, dzieje sie to pod winda, opcje oszczedzanai energi mam
wyl;aczone. Ale to ejst IBM DTLA a one tak maja, i ma tylko 20 GB wiec
fajnie jakby teraz padl. Przejrzalem posty z ostatnich dwoch tygodni ale nic
konkretnego nei znalazlem, ktos napisal tylko ze widzial gdzies programik co
potrafi psuc :-)

Pozdrawiam
Sebek