Re: dysk twardy - uszkodzenie

Autor: Maciej Nowak (novaxim_at_poczta.onet.pl)
Data: Thu 30 May 2002 - 15:26:47 MET DST

Użytkownik Sebastian <ssebol55_at_kki.net.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:ad545e$9g9$1_at_sunsite.icm.edu.pl...
> Witam!
>
> macie jakis sposob na zakonczenie zycia twardziela? Moj imb wylacza sie co
> jakis czas i wlacza - nei jest to wina stykow bo jak ruszam kablem to nic
> sie nie dzieje!!
> A mam jeszcze na niego gwarancjie i chcialem z niej skozystac:-)
> Slyszalem ze po wlozeniu do lodowki i wlaczeniu go padnie, ale co padnie?
Bo
> jesli elektronika to pewnie mi ja wymienia. A ja myslalem o uszkodzeniu go
> wewnatrz. Macie jakies pomysly procz mlotka?

Młotek zostaw dla siebie... Nie napisałeś czy to się dzieje tylko pod
Windows czy na "gołym" DOSie także. Jeśli tylko pod Windows to możesz mieć
ustawione oszczędzanie energii dysku twardego. Jeśli nawet wyłączenie trwa
sekundę, to też może być winą złej konfiguracji sprzętu i oprogramowania.

Maciej N.