dysk twardy - uszkodzenie

Autor: Sebastian (ssebol55_at_kki.net.pl)
Data: Thu 30 May 2002 - 13:58:55 MET DST

Witam!

macie jakis sposob na zakonczenie zycia twardziela? Moj imb wylacza sie co
jakis czas i wlacza - nei jest to wina stykow bo jak ruszam kablem to nic
sie nie dzieje!!
A mam jeszcze na niego gwarancjie i chcialem z niej skozystac:-)
Slyszalem ze po wlozeniu do lodowki i wlaczeniu go padnie, ale co padnie? Bo
jesli elektronika to pewnie mi ja wymienia. A ja myslalem o uszkodzeniu go
wewnatrz. Macie jakies pomysly procz mlotka?

Pozdrawiam