Re: zamontowałem wentylator

Autor: Krzys-iek (krzys-iek_at__________wp.pl)
Data: Fri 03 May 2002 - 11:12:20 MET DST

Użytkownik <jp_at_no.more.hosts> przeslal takie znaki :

> Bałem się uszkodzić procesor, naczytałem się o tych mechanicznych
> uszkodzeniach.

delikatnie bez szarpan i mlotka to nic nie polamiesz :)
trzeba miec talent do tego...

> Mam smarować po całym procesorze normalnie? Nawet po
> tej blaszce z napisami???

uhhh, to co sie styka z radiatorem only (=tylko) !!
reszta nie :) , maly kwadracik na srodku wystajacy.

> Obudowę chyba mam kiepską, bo powinne blachy drżeć.

raczej nie powinny

> 2:30 i słyszę jedynie coś w rodzaju silnika odrzutowego, więc to
> raczej sam wentylator.

z pewnoscia o ile to nie hdd czy zasilacz

> bok od procesora (przed nim właściwie). Jakie to ma znaczenie?

masz tak ?

ZAS. - CPU
^^^^^^^^^^^^^ zala cyrkulacja pow.

czy:

ZAS

CPU

> W ostateczności spróbuję wyciszania obudowy, czym radzicie ją wykleić
> i jak to wpłynie na obieg powietrza? Żeby się Athlonik nie udusił...

nic to nei daje, w dobrej obudowie z grubej blachy z zasilaczem u gory (nie
przeslania plty i procka z wyciszonym wiatraczkiem mam dobre temperatury i
nie martwie sie. wyciszyc mozesz schematem z mojej stronki lub rezystorem na
3 Waty i z 100ohm wlczonym na czerwonym przewodzie.