Re: [ Radeon ] <- pytanie

Autor: PeJot (skasuj-tokpejot_at_skrzynka.pl)
Data: Fri 03 May 2002 - 17:29:36 MET DST

Użytkownik "RafKo" <raf-ko_at_kontrast.bialystok.pl> napisał w wiadomości
[...]
> wersje
>
> a masz może jakiś link do tej informacji ?

Napisałem podobno, na news:pl.rec.gry.komputerowe.sprzet można się dużo
dowiedzieć o kartach ATI - zwłaszcza od Krisa z Twojepc.pl .

> cytat ze strony sapphire - ATI RADEON 7500 Chipset, 64MB DDR - 270/183,

A zgadza się, pomyliło mi się z ich R8500"LELE" 250/ddr183

> DVI, ale w specyfikacji na tej samej stronie pisze cos takiego Maximium
> memory Interface :6.4GB/s with 200MHZ DDR. - chyli by wychodziło, że
> DDR400, czy może się mylę ? :

Jakiś bajer, może pamięci wytrzymają podkręcenie do tylu ;)

> http://www.sapphiretech.com/PRODUCT/7500-146.htm
> A może kto ma lub wie w jakich częstotliwościach produkuje ten układ
> firma Super Grace ? - na ich stronie nic o tym nie ma.

Jeżeli uda Ci się zdobyć SG to powinien być 270/ddr230Mhz, ale i tak trzeba
się pytać sprzedawcy i sprawdzić w domu Powerstripem.

PeJot