Re: Panowie pomocy kumpel mnie chce zjesc

Autor: mosciak (moscio_at_poczta.onet.pl)
Data: Sat 27 Apr 2002 - 09:19:51 MET DST

> ?? gdzies tak pisze?

a musi? zawsze przy amdekach i via zalecana jest instalacja 4in1 przed
innymi sterami. wniosek ze system powinien byc czysty opieram wlasnie na
tym. Poza tym na moim kompie takze nie wszystkie 4in1 dzialaja poprawnie.
Wole jechac na starszych niz miec problemy....

grzebactwo nie poplaca szczegolnie jesli system mam pracowac

mosciak