TEAC x24 + CD>700 = :(((

Autor: TreNt (klompot.wytnij_at_wp.pl)
Data: Sat 27 Apr 2002 - 09:46:52 MET DST

Witam.
Mam problem... dla mnie duzy jak jasna chorera...
Jestem szczesliwym posiadaczem nagrywarki TEAC x24
Niestety mam problem. Nie moge wypalac pytek wiekszych niz 700MB
Po prostu wyskakuje blad...

Koleshka obeznany w temaie kazal mi wlaczyc DAO (overburn) - ustawilem
na 92 minuty (tyle w zupelnosci mnie wystarczy). I niestety po rozpoczeciu
nagrywania
pojawia sie monit: 'Zbyt duzy rozmiar kompilacji blablabla wloz plyte o
wiekszej
pojemnosci'
A kurde w srodku jest dziewicza plytka o rozmiarze 800MB (ACOSS
Silver-Silver)

aha i jeszcze jedno... w programie NERO - na dole ekranu jest taka belka w
ktorej jest
orientacyjny rozmiar kompilacji. U mnie wlasnie powyzej 700MB pojawia sie
kolor
czerwony.
To chyba nieklawo, co?
Podejrzewam, ze po poprawnie wlaczonym overburningu - nie powinno byc w tym
miejscu
czerwonego koloru...

helpmiplizz, kozajmniubiin

---===Log Fragment===---

Windows 98 4.10
WinAspi: File 'Wnaspi32.dll': Ver=1, 0, 0, 0, size=36864 bytes, created
98-08-14 04:12:30
Nero Version: 5.5.7.2
Recorder: <TEAC CD-W524E>
Version: 1.0A - HA 0 TA 0 - 5.5.7.2
 Adapter driver: <ESDI_506> HA 0
 Drive buffer : 1404kB
 Bus Type : default (0) -> ATAPI

TEAC CD-W524E (Target 0, G:): Autoinsert On, DMA Off, Disconnect ?,
SyncDataXfer ?
Excluded drive IDs:

---===The Koniec===---