Re: Panowie pomocy kumpel mnie chce zjesc

Autor: mosciak (moscio_at_poczta.onet.pl)
Data: Fri 26 Apr 2002 - 23:58:08 MET DST

> mam gf256ddr tez creative tyle ze ja mam go zrobionego na quadro i mi
> smiga.

bzdura!!! a co to gierki potrafia dac se z tym rade?????? walki cisniesz!

Jako ze komp wolny a 4in1 o mial nie wiem jak stare
> zainstalowalem mu najnowsze. I tu sie zaczely schody .... komputerowi
> juz z 5 razy w ciagu 2 dni ... jak na zlosc kiedy wrocil .... bo jak
> go nie bylo to takich objawow nie bylo, zaczol sie wieszac pasek
> startu. tzn wszystko dziala oprocz paska startu i ctrl+alt+del - czyli
> managera urzadzen --- i kompa nie ma jak wylaczyc alt f4 tez nie
> dziala ale moj komputer dziala :)
> pytanie czy via 4in1 3.48 tak mogly namieszac .wlasnie sie zabieram
> do naprawiania repair systemu - win xp pol
> ( nie psioczyc mi tu na system bo mi dziala super)

na system nie, na Ciebie :)))))))))

Via potrafia namieszac szczegolnie instalowane na kupe!!!!!!!!!!!!!!
one maja isc na CZYSTY system i wtedy - jesli nie ida- to problemy sa imo
praie zawsze sprzetowe
a poza tym masz nauczkiebo darowanemu koniowi .........

mosciak