Re: Panowie pomocy kumpel mnie chce zjesc

Autor: Ernest (erio_at_infostar.com.pl)
Data: Mon 29 Apr 2002 - 19:28:59 MET DST

> bzdura!!! a co to gierki potrafia dac se z tym rade?????? walki
cisniesz!

Czekaj, czekaj ... dokladnie .ktora czesc tej wypowiedzi jest weglog
ciebie nieprawdziwa???
-mam gf255ddr przerobionego na quadro ???
-czy ze smiga na kazdej gierce jak GF2Pro(niekrecony) ???
bo zapewniam cie ze jak windows go wykryl i zainstalowal stery do
quadro ... to kazda gra pod ten system operacyjny z zalozenia nie
powinna miec z nim problemow

> Jako ze komp wolny a 4in1 o mial nie wiem jak stare
komputerowi

> na system nie, na Ciebie :)))))))))

A NIBY ZA CO ?????

> Via potrafia namieszac szczegolnie instalowane na kupe!!!!!!!!!!!!!!
> one maja isc na CZYSTY system i wtedy - jesli nie ida- to problemy
sa imo
> praie zawsze sprzetowe
> a poza tym masz nauczkiebo darowanemu koniowi .........

aha ..... czyli ... czekaj niech pomysle .... po tym jak sie ukazuja
nowe via4in1 powinienem zrobic format c:, zainstalowac system i
zainstalowac via4in1 ..... a cos takiego jak update sterownikow nie
istnieje. NIE BADZ SMIESZNY

> mosciak

Ernest