Panowie pomocy kumpel mnie chce zjesc

Autor: Ernest (erio_at_infostar.com.pl)
Data: Fri 26 Apr 2002 - 23:36:45 MET DST

jest tak : Duron 750, plyta ECS na kt 133 lub 133a, gf256 ddr.
Kumpel wyjechal, a ja jako ze mialem pozwolenie na pieszczenie jego
... komputera wiec zaczolem se grac (w CSa) jako ze moja mobo jest w
servisie i moj duronek 800_at_1000 bez plyty nie chodzi :((. Problem w
tym ze jego komp jest taaaaaki wolny .... ze 20 fps mniej w csie a tez
mam gf256ddr tez creative tyle ze ja mam go zrobionego na quadro i mi
smiga. Jako ze komp wolny a 4in1 o mial nie wiem jak stare
zainstalowalem mu najnowsze. I tu sie zaczely schody .... komputerowi
juz z 5 razy w ciagu 2 dni ... jak na zlosc kiedy wrocil .... bo jak
go nie bylo to takich objawow nie bylo, zaczol sie wieszac pasek
startu. tzn wszystko dziala oprocz paska startu i ctrl+alt+del - czyli
managera urzadzen --- i kompa nie ma jak wylaczyc alt f4 tez nie
dziala ale moj komputer dziala :)
pytanie czy via 4in1 3.48 tak mogly namieszac .wlasnie sie zabieram
do naprawiania repair systemu - win xp pol
( nie psioczyc mi tu na system bo mi dziala super)

--
Ernest
UIN#67188095